Lehet pályázni az Országos Városmarketing Díjra
A Magyar Marketing Szövetség keresi év Marketing fővárosát, s a legsikeresebb „Marketing-aktív Megyét”
A Magyar Marketing Szövetség megalapította az Országos Városmarketing Díjat, mellyel az előző év szakmailag legjobb városmarketing kampányait, programjait kívánja elismerni a Városmarketing gyémánt védjeggyel, s a legtöbb gyémántot gyűjtő városban megtalálni az év Marketing fővárosát, s a legsikeresebb „Marketing-aktív Megyét”. Nevezési határidő: 2015. május 8.
Kiknek a pályázatát várják?
A Magyar Marketing Szövetség keresi és díjazza a városok, települések fejlesztése, ismertségük és elismertségük növelése érdekében megvalósított sikeres marketing-projekteket, kampányokat, rendezvényeket, a szakmailag profi marketingmegoldásokat.
Pályázhatnak önkormányzatok, önkormányzatok szervezetei és vállalkozásai, egyesületek, non-profit szervezetek, szakmai és érdekképviseleti szervezetek, alapítványok és egyéb civil szervezetek, üzleti vállalkozások, vagy magánszemélyek, akik az adott évben meghirdetésre került kategóriák valamelyikében egy város, egy település fejlesztése, ismertségének, elismertségének, imázsának növelése, márkaépítése érdekében marketing tevékenységet végeztek, annak megbízói vagy felelős megvalósítói voltak.
Mindez miért is fontos?
Mert egy jó városmarketing tevékenység pozitív kihatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre.
„A projekt szakmai támogatóival tökéletesen egyetértettünk abban, hogy az Országos Városmarketing Díj alapvető célja, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketing tevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. Továbbá a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a tapasztalatcserét, s benne a megyék, a városok vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.” – nyilatkozta a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének vezetője Dr. Piskóti István.
Nevezni hat kategóriában – rendezvény, külső-, belső kommunikáció, arculattervezés, projekt- és indirekt marketing témában – lehet, a 2014. január 1. és 2015. február 28. között megvalósított aktivitásokkal. Egy szervezet több pályázatot is benyújthat, több Városmarketing gyémántot is szerezhet, hiszen az a konkrét, az egyes teljesítményt értékeli, de több elismert marketing-projekt már a szervezet egészének kiválóságát fémjelzi.
Nevezési határidő: 2015. május 8.
A pályázatok szakmai értékelését a marketing szakma – a tudomány, az oktatás és a gyakorlati megvalósítás terén dolgozó – elismert személyiségeiből álló zsűri végzi, s ítéli oda a „Városmarketing gyémánt” díjakat. A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével. A „Városmarketing gyémánt” díjak, védjegyek odaítélését, annak településenkénti, megyénkénti összegzését követően dönt a „Marketing fővárosa” és a „Marketing-aktív megye” elismerések nyerteseiről.
A díjak ünnepélyes díjátadására 2015. június 5-én kerül sor.
A zsűri az egyes nyertes és elutasított pályázatokról egyaránt rövid értékelést ad, melyet a Magyar Marketing Szövetség a pályázók felé megküld.
A díj elnyerésének részletes feltételeiről, szabályairól tájékozódni és pályázni a varosmarketingdij.hu honlapon lehet.
Forrás: Magyar Marketing Szövetség