Kommunikációs Konferencia – önkormányzatoknak
A DIMSZ és az MMSZ rendezvénye 18 előadásban járja körül a települési kommunikáció sajátosságait
A magas fokú nyilvánosság megteremtése érdekében a települések vezetői egyre gyakrabban veszik igénybe azt a kommunikációs eszköztárat, amely elveiben és gyakorlatában nem sokban különbözik a profit-orientált vállalatok által alkalmazottaktól. A különbség „csupán” a módszerekben, a kommunikációs-mix eszközeinek felhasználásában van. Hogy melyek ezek? Erre keresik a választ a 2014. május 22-én, Budapesten megrendezendő Önkormányzati Kommunikációs Konferencián.
A konferencián és a konferenciával lehetőséget kívánnak biztosítani ahhoz, hogy a témakör iránt érdeklődő polgármesterek, jegyzők, a polgármesteri hivatalok vezetői és munkatársai, civil szervezetek képviselői, kutatók, kommunikációs szakemberek naprakész információkat kapjanak az őket érintő aktuális kérdésekről elméleti és gyakorlatorientált megközelítésben egyaránt.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) külön blokk megszervezésével, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) pedig konkrét előadókra történő javaslattétellel támogatta a szakmai program összeállítását. Az elhangzó 18 előadás a legváltozatosabb nézőpontokból megközelítve dolgozza fel a témát; szó esik a hatékony önkormányzati kommunikációról, az online- és mobil „világból” adódó lehetőségekről csakúgy, mint az Európai Unió által támogatott projektekhez kapcsolódó tájékoztatási feladatokról vagy éppen az ügyfélszolgálatok szerepéről a települési image kialakításában.
A védnöki felkérést Benkő Lívia, a DIMSZ főtitkára, Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke, Schmidt Jenő, a Települési Önkormányzatok Országos Szövetségének elnöke és Szabó Gellért, a Magyar Faluszövetség elnöke fogadták el.
A konferenciát az önkormányzati vagyongazdálkodási és településmarketing konferenciák szervezője, a Vagyongazdálkodás.hu portál rendezi.
A konferencia programja:
09:00 – Regisztráció
10:00 – Megnyitó
10:05 – Dr. Belényesi Emese, Ph.D. egyetemi docens (Nemzeti Közszolgálati Egyetem Közigazgatás-tudományi Kar): Hatékony önkormányzati kommunikáció
10:20 – Dr. Virányiné dr. Reichenbach Mónika polgármester, jogász, PR-szakértő (Pázmándi Önkormányzat): A PR szerepe
10:35 – Németh Bálint ügyvezető igazgató (Aera MHC Kft.): Településmárkázás
10:50 – Nagy Ákos kommunikációs igazgató (VM.komm Kommunikációs Tanácsadó Iroda): Önkormányzati kommunikáció és egészségügy
11:05 – Kérdések, hozzászólások
11:15 – Dr. Jászberényi József, CSc. intézetvezető, főiskolai tanár (Zsigmond Király Főiskola): Az önkormányzatok idősbarát feladatai - az idősoktatás lehetőségei
11:30 – Dr. Jenei Ágnes, Ph. D., tanszékvezető egyetemi docens (Nemzeti Közszolgálati Egyetem Közigazgatás-tudományi Kar Közszolgálati Etika és Kommunikációs Tanszék): A közigazgatási kommunikáció oktatása
11:45 – Személyes márka szerepe az önkormányzati kommunikációban
12:00 – Tartalommarketing az önkormányzatoknál
12:15 – Szabó Ákos country manager (Thinkdigital): Facebook az önkormányzati kommunikáció középpontjában
12:30 – Kérdések, hozzászólások
12:40 – 13:45 Ebédszünet
13:45 – Direkt és Interaktív Marketing Szövetség blokkjában elhangzó előadások:
– Lovász Hajnalka call center szakértő (Mytelesales): Az ügyfélszolgálat szerepe a település image kialakításában
– Fialka Krisztina cégvezető (ReachMedia digitális ügynökség), Dely Gábor termékfejlesztési vezető (d-code): Az e-mailmarketing szerepe az önkormányzatok életében
– Huber Kornél Head of sales (hdOpen): Egy dolog fix: mindenki mobil
14:45 – Dr. Fojtik János, Ph.D. tanszékvezető egyetemi tanár (Pécsi Tudományegyetem, Marketing Tanszék): Keresőoptimalizálás
15:00 – Spiegler Patrícia kommunikációs és turisztikai szakértő (Info-Partner Szociális Szövetkezet): Online eszközök a településmarketingben
15:15 – Kérdések, hozzászólások
15:25 – Kávészünet
15:40 – Dr. Herendy Csilla (Nemzeti Közszolgálati Egyetem, Közigazgatási Kommunikációs Szakcsoport): Önkormányzatok online kommunikációja
15:55 – Nagy Barna ügyvezető igazgató, stratégiai tervező (Kreatív Vonalak Kft.): Városimázs-formáló vizuális kommunikáció
16:10 – Száraz Lajos szociológus, cégvezető (MEDIUS Iroda): Kötelezettség vagy lehetőség az EU által támogatott projektekhez kapcsolódó PR, tájékoztatási és konfliktuskezelési feladatok?
16:25 – Herperger Babett stratégiai igazgató (EMKA Tanácsadó Kft.): A pályázati projektmegvalósítás a településvezetés magányos harca? - avagy milyen hozzáadott értékkel bír egy településmarketing szempontú megközelítés az önkormányzatok számára?
16:40 – Kérdések, hozzászólások
A konferencia helyszíne: Hunguest Hotel Griff (1113 Budapest, Bartók Béla út 152.)
A konferencia időpontja: 2014. május 22.
Forrás: Magyar Polgármester Online – MédiaPiac.com