Hogyan értékesíthető a magyar termék kínai piacon?
A ChinaCham Hungary - Magyar-Kínai Gazdasági Kamara és a Budapest China Mart a LinYi-Budapest nemzetközi kereskedelemfejlesztési fórumot rendez június 11-én, Budapesten, ahol a kínai Linyi városa által kínált kereskedelmi lehetőségeket ismertetik a hazánkba érkező városi delegáció magas rangú résztvevői és kereskedelmi vállalatok vezetői. A fórum célja a kínai piacra értékesíthető magyar termékek értékesítési lehetőségének bemutatása is.LinYi Kína harmadik legnagyobb nagykereskedelmi központja Pekingtől délkeletre elhelyezkedő Shandong tartományban található. Eddig jellemzően Kína belső piacait látta el, azonban most nemzetközi kereskedelmi központtá fejlődik. Kína egyik legdinamikusabban fejlődő kereskedővárosában 90 tematikus nagykereskedelmi központ működik, amely naponta kb. 300 ezer üzletembert fogad.
A kínai vállalatok európai hídfőállásaként a Budapest China Mart, mint kereskedelmi központ szolgál, amelyben a kínai cégek létrehozhatják európai leányvállalatukat és innen kezdik meg az Európai piac feltérképezését, kereskedelmi tevékenységük beindítását. A Budapest China Mart árubemutató helyszínt, üzletember találkozókat, jogi, piacismereti szolgáltatásokat biztosít, valamint egy inkubátor program keretében közös vállalatok létrehozását támogatja
A Budapest China Mart partnere a LinYi székhelyű TianYuan Logistics, a térség legnagyobb logisztikai központja, amely a belső kínai áruforgalom és raktározás egyik legkiemelkedőbb szereplője.
A fórumon az ismertető előadások után lehetőség lesz a kínai exporttal kapcsolatos kérdések megbeszélésre. Az eseményen tolmácsolás biztosított lesz.
A fórum helyszíne: Budapest China Mart (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. Rendezvényterem III. emelet)
A fórum időpontja: 2012. június 11. hétfő , 14.30-16:00
További információ: 36-1/ 414-7365, http://levelezes@chinacham.hu/
Regisztráció