Főoldal  
 
Hírek
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Önkormányzatok
Önk. szövetségek
Jogszabályok

 mevakomi

 

vcr

m

civertan_logo_120px.jpg

vkf

blockcity

agrosol

 
glansya

 prosperty

elmuemasz

 mosz

mosz

s tér


europa a polgarokert

solarway

safecross

 
meva


s tér

nrgcar

csfa

eurest

leblanc

 okow

  

 mosz

mosz

mosz  

 /files/stihl.jpg

  /files/viking.jpg

 kas
/files/viking.jpg

/files/pma.jpg

 fsd

fsd

 
/files/nei.jpg
infraset
 
m

flaga
 
 
 
 
 
 
 







































eXTReMe Tracker
  Impresszum   Médiaajánlat    2024. április 18.
Újságcikkekben Weboldalon  
Keresés
Aktuális Hírek

Egészen Gödöllőig utazhatunk majd a 2-es metróval
A BKK tervei szerint a vonatok bizonyos szakaszokon az autók és a gyalogosok fölött fognak haladni

Összekötnék a HÉV-et és a 2-es metrót az Örs vezér terénél, így a metró egészen Gödöllőig járna - írja a Blikk. A két sínpár a föld fölött jó pár méterrel találkozna, a tervek szerint a pályát már a Pillangó utcától elkezdenék megemelni. A metrók egy része Rákosfalvánál visszafordulna, egy része továbbindulna Gödöllő felé. A vonatok hídszerű építményen, az autók és a gyalogosok fölött haladnának. A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) európai uniós támogatást kapott a tervek elkészítésére.


„Nincs még döntés, hogy melyik megoldást választjuk, de mindenképp az olcsóbbikat. Lehetséges, hogy lábakon áll majd a pálya" - erősítette meg Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatója, aki elmondta, ez a technika nem zajosabb, mint a jelenlegi, földfelszíni közlekedés, és az Örs vezér terén, illetve a XVI. kerületben nem zavarná a városképet sem.

A HÉV csak ott emelkedne a magasba, ahol most fénysorompóval keresztezi a merőleges utakat. Azért szüntetnék meg a kereszteződéseket, hogy semmiféle közlekedési baleset ne akadályozhassa a HÉV haladását, különben időről időre az egész 2-es metró leállna.

A költségeket azonban egyelőre még nem tudni pontosan: a HÉV és a metró pályájának összekapcsolása 10-15 milliárd forintba kerülne, ez azonban csak a költségek kisebb része, ugyanis a teljes HÉV-vonalat is át kellene építeni, már csak azért is, mert itt még bal oldali menetiránnyal járnak a szerelvények, mint a második világháború előtt, így például a biztosítóberendezéseket és a menetirányító lámpákat is át kellene szerelni az ellenkező oldalra. A sok évtizedes zöld HÉV-szerelvényeket is ki kellene cserélni, ugyancsak több tízmilliárd forintból.

Forrás: Blikk



Hírlevél

Amennyiben szeretné, hogy hírlevelet küldjünk Önnek, iratkozzon fel levelezőlistánkra!
Település:

 
Polgármester:

 
E-mail:



KIEMELT HÍREINK



Archívum

VIDEÓK
 
HÍRLISTA
 


 

  


 



Magyar Polgármester © 2004-2024 Minden jog fenntartva. Honlapkészítés www.webdesignstudio.hu
http://www.aka.hu