Főoldal  
 
Hírek
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Önkormányzatok
Önk. szövetségek
Jogszabályok

 mevakomi

 

vcr

m

civertan_logo_120px.jpg

vkf

blockcity

agrosol

 
glansya

 prosperty

elmuemasz

 mosz

mosz

s tér


europa a polgarokert

solarway

safecross

 
meva


s tér

nrgcar

csfa

eurest

leblanc

 okow

  

 mosz

mosz

mosz  

 /files/stihl.jpg

  /files/viking.jpg

 kas
/files/viking.jpg

/files/pma.jpg

 fsd

fsd

 
/files/nei.jpg
infraset
 
m

flaga
 
 
 
 
 
 
 







































eXTReMe Tracker
  Impresszum   Médiaajánlat    2024. március 19.
Újságcikkekben Weboldalon  
Keresés
Aktuális Hírek

Közös ügyfélszolgálat a fővárosi közszolgáltatóknak
Az integrált ügyfélszolgálaton az ügyfeleknek csak egyszer kell sorszámot igényelniük az összes ügyintézéshez

Az FKF Nonprofit Zrt. a FŐTÁV-val, a Fővárosi Vízművekkel, a Díjbeszedő Holding Zrt.-vel és a DHK Zrt.-vel együttműködésben ez év nyarától közös, integrált ügyfélszolgálattal várja ügyfeleit a kényelmes és gyors ügyintézés érdekében. A Budapest II. kerület, Fő u. 47. alatt készülő Budai Ügyfélszolgálati Központ nyitásának tervezett időpontja 2015 júniusa. 


Az egyes szolgáltatók egységes nyitvatartási idővel fogadják majd az odaérkezőket, hetente egyszer (keddenként) későbbi zárással. Az integrált ügyfélszolgálaton az ügyfeleknek mindössze egyszer kell sorszámot igényelniük, így az egyes ügyek elintézését követően lehetőségük van továbblépni a következő ablakhoz.

Az FKF további két ügyfélablakkal is készül a fővárosiak számára. A XI. kerületi Barázda u. 20-30. alatt működő FŐTÁV ügyfélszolgálaton is nyit ügyfélablakot a budai lakosok kényelméért. Emellett természetesen a pesti lakosságról sem feledkezik meg. A már régóta működő X. kerület, Ecseri úti Ügyfélszolgálat mellett a pesti lakosok a XIII. kerületben a Váci út 23-27. szám alatt, a Vízművek központi ügyfélszolgálati irodájában is intézkedhetnek majd. Itt szintén egy helyszínen, egy ügyintézés során tudják igénybe venni a hulladékgazdálkodási, a távhőszolgáltatási és a vízszolgáltatási ügyintézők segítségét.

Az érintett ügyfélszolgálati kirendeltségeken „bababarát” ügyintézést is biztosítanak a szolgáltatók, a kisgyermekkel érkező anyukákat és apukákat soron kívül fogadják. Amellett, hogy ügyfél-elégedettség szempontjából számos előnye van az egyablakos ügyintézésnek, az egyes közszolgáltató cégek részére is jelentős megtakarítást jelent az együttműködés és a közös kommunikáció lehetősége is új távlatokat nyit.

Forrás: Budapest.hu

 

Hírlevél

Amennyiben szeretné, hogy hírlevelet küldjünk Önnek, iratkozzon fel levelezőlistánkra!
Település:

 
Polgármester:

 
E-mail:



KIEMELT HÍREINK



Archívum

VIDEÓK
 
HÍRLISTA
 


 

  


 



Magyar Polgármester © 2004-2024 Minden jog fenntartva. Honlapkészítés www.webdesignstudio.hu
http://www.aka.hu