Interaktív ügyfélszolgálatot létesítettek Budaörsön
Az önkormányzat munkatársai munkaidejükön túl is a lakosság rendelkezésére állnak
Interaktívvá tette ügyfélszolgálatát és a hivatali időn túl is áll a budaörsiek rendelkezésére az önkormányzat, melynek munkatársaival telefonon is tájékoztatnak, sőt sms-t is lehet nekik küldeni. Az interaktív ügyfélszolgálat kialakítására több mint 47 millió forintot fordított a város uniós forrásból – tájékoztatta Nagy Ildikó Emese, az önkormányzat sajtóreferense az MTI-t.
Nagy Ildikó Emese a projekt előzményeiről elmondta, hogy egy 2012-es vizsgálat egyértelművé tette: a budaörsiek kényelmét nagymértékben szolgálná a telefonos ügyfél-tájékoztatás kiépítése, valamint a hivatali időn túli ügyintézés lehetősége. Ezt az igényt figyelembe véve nyújtott be pályázatot tavaly januárban az önkormányzat az ügyfélszolgálat korszerűsítésére.
Az elnyert támogatásból az eltelt idő alatt 12 embert – hét operátort és öt távmunkást – képeztek ki a feladatra, egyebek mellett a munkájuk alapját képező szoftver használatára. Az operátorok a hivatalban fogadják a hívásokat munkanapokon reggel 7 és 8 óra között, valamint kedden, szerdán és csütörtökön délután 4 és 7 óra között.
Az általános tájékoztatáson kívül segítenek az egyes ügyek előkészítésében (például dokumentumokat, adatlapokat küldenek az ügyfeleknek), és akár csetelni is lehet velük. Videotelefonon az általuk mutatott képernyők, ügyintézési útvonalak is láthatók, de sms-ben is lehet kérdezni tőlük – mondta a sajtóreferens.
Az interaktív ügyfélszolgálat Budaörs honlapján (www.budaors.hu), a segitahivatal@budaors.hu e-mail címen, valamint a 23/880-440-as telefonszámon érhető el.
Forrás: MTI